Helsingin Seudun Liikenteen (HSL) asiakastyytyväisyystutkimus
REST-rajapinta
Tietoaineiston yhteenvedosta
Asty Web on Helsingin Seudun Liikenteen (HSL) asiakastyytyväisyystutkimuksen nettitietokanta, josta löydät tutkittua tietoa matkustajien tyytyväisyydestä joukkoliikenteeseen. Voit laatia omia taulukoita, raportteja ja kuvia itse valitsemistasi aiheista. Saat tiedot jaoteltuna vaikka kunnittain, joukkoliikennemuodoittain tai vastaajan sukupuolen mukaan.
Asty Web -tietokanta sisältää HSL:n ympärivuotisen kyselytutkimuksen aineiston. Tutkimukseen osallistuu vuosittain noin 50 000 matkustajaa, jotka arvioivat joukkoliikenteen laatua asteikolla yhdestä viiteen (1 = erittäin huono, 5 = erittäin hyvä). Tutkimusta tehdään joukkoliikennevälineissä arkisin kello 6-18 välillä, ja lomakkeita jaetaan satunnaisesti valituille matkustajille. Asty Webistä löytyy tutkimustuloksia vuodesta 2011 alkaen.
Asiakastyytyväisyysdata on käytettävissä REST-rajapinnan kautta. Data palautetaan CSV-muodossa ja siihen pääsee käsiksi HTTP GET-metodilla.
Lähde: Helsingin Seudun Liikenteen (HSL) asiakastyytyväisyystutkimus
Esikatselu
Data-aineistolle ei ole lisätty esikatselunäkymiä.
Lisätietoja
Muoto | CSV |
---|---|
Katettu ajanjakso | 01.01.2011 - |
Data viimeksi päivitetty | 19. maaliskuuta 2015 |
Metatieto viimeksi päivitetty | 13. syyskuuta 2022 |
Luotu | 19. maaliskuuta 2015 |
SHA256 | - |